יום שבת, 26 בינואר 2013

לי בירן שחקן, זמר, רקדן וכוכב הילדים הבלתי מעורער !!!


לי בירן - כוכב אמיתי

כשאנחנו בעיצומה של פגרה בסדרה החממה. מצאנו לנכון לתת כמה מילים על השחקן המוכשר שכולנו אוהבים לי בירן.


לי בירן נכנס לתודעה בשלהי שנת 2008 לאחר שהשתתף בכוכב נולד העונה ה-6.  הוא היה משלושת הפיינליסטים שהגיעו לגמר, וזכה במקום ה-2  כשביצע את השיר של שימי תבורי - עוד סיפור אחד של אהבה!!!

ב- 2009 הוא כבר הוציא שני סינגלים "האמת שלך" ו"תני לי אוויר" שהיה באש המצב של של גלגלגצ. ואחר כך הוציא אלבום בכורה "כיסים".

ב- 2010 כבר שיחק בפסטיגל וקיבל תפקיד בסדרה "החצויה" , ומכאן דרכו נסללה , והוא החל לכבוש את המסך כשחקן מוכשר וכוכב ילדים נערץ !

ב-2011 שוב חזר להופיע בפסטיגל ובסדרה "ילדי ראש הממשלה" בהוט 3 .

כיום, לי בירן משחק בסדרת החממה המשודרת ב- yes כקפטן העורבים. והוציא חידוש לשיר אמא שלי
אין ספק שהקריירה שלו עוד תנסוק גבוה גבוה . אז שיהיה לו בהצלחה :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin